Veel gestelde vragen

Algemeen:


Wanneer is mijn bestelling een aanvraag? En kan ik een offerte aanvragen?

Alle aanvragen welke wij ontvangen, zijn nog niet definitief. Wij gaan deze eerst bekijken en sturen daarna de definitieve bevestiging per mail.


Hoe kan ik bestellen?

Dat kan online via onze webshop, telefonisch op nummer; 0318 - 46 22 71 of per e-mail; info@verhuurstad.nl


Waar vind ik de huurprijzen?

De huurprijzen staat vermeld bij het artikel in onze webshop.


Zijn de prijzen voor één dag?

Vermelde prijzen zijn de prijzen per dag. Voor iedere volgende dag rekenen we 50% van de huurprijs.


Kunnen jullie de bestelde producten ook op- en afbouwen?

Jazeker, bij de producten waarbij dat van toepassing is, kunt u de keuze zelf maken en de kosten ook zien.


Ik zoek iets wat ik niet in de webshop kan vinden, is dit toch mogelijk?

Neemt u in alle gevallen contact met ons op, dan gaan we bekijken wat we voor u kunnen betekenen.


Wij werken met een eigen cateraar, maar willen bij Verhuurstad het meubilair en de cateringmaterialen bestellen, kan dat?

Dat kan zeker. Wij hebben met diverse cateraars goede samenwerkingen. Samen met uw eigen cateraar zorgen wij voor een geweldige sfeer.


Wij weten nog niet zeker of het allemaal wel doorgaat. Hoe lang van te voren moeten wij dit eventueel annuleren?

Annuleringen dienen minimaal 10 dagen voor de aanvang van de verhuurperiode te geschieden.

Afwijkende voorwaarden bij pandemie uitbraak / Covid-19: Luxe alu-frame tenten, Stretchtenten en Sailclothtenten kunnen na de definitieve bevestiging niet meer geannuleerd worden. Ook niet indien een evenement wordt gecanceld. Ook kan hierbij geen beroep worden gedaan op overmacht.

Wanneer een order door de huurder te laat wordt geannuleerd zal Verhuurstad.nl minimaal 50 % van het factuurbedrag in rekening brengen.

Bij annulering van goederen tijdens het transport naar het bezorgadres zal 100% van het huurtarief in rekening worden gebracht.


Mijn gekozen product is niet beschikbaar op de site, wat nu?

Als er een alternatief product is wordt deze getoond bij Gerelateerde producten.

Als er geen Gerelateerd product getoond wordt, of als u toch anders wenst, stuurt u ons dan even een e-mail met wat u zoekt en voor wanneer het is, dan gaan wij voor u de mogelijkheden bekijken.


Transport:


Kunnen jullie de producten ook bezorgen en ophalen?

Dat kunnen wij. Let er wel op dat u dit aangeeft bij uw bestelling.


Wat zijn de transportkosten?

Voor bezorgen in de gemeente Ede en de plaatsen Barneveld, Wageningen en Veenendaal rekenen wij € 35,00 transportkosten. Buiten deze plaatsen zijn de transportkosten op aanvraag, deze staan vermeld op de definitieve offerte aanvraag.

Wilt u de transportkosten van te voren weten, stuurt u dan een e-mail met daarin uw postcode en de goederen welke u wenst te ontvangen.


Schoonmaakkosten:


Ik wil de producten vuil inleveren, kan dat?

Uiteraard, we rekenen in dat geval wel de genoemde schoonmaakkosten.